Jag vill ha!!!

Idag var jag inne på Växjö kommuns hemsida för att titta på lediga jobb och hittade detta! Hur perfekt är inte det! Jag vill ha!!! Jag har till och med varit i Öjaby under utomhuspedagogik kursen och genomfört lite grejer så jag vet hur det ser ut och var det ligger, (det ligger strax utamför Växjö). Dessutom kan det vara skönt med ett nyöppnat ställe utan en massa "såhär brukar vi göra" Och så är det tillträde i augusti, då kan jag sommarjobba i sommar med. Åh vad jag vill ha, detta ska sökas!

Förskollärare och barnskötare  

I Öjaby byggs en ny förskola med beräknad start i augusti 2008. Vi söker nu ett antal förskollärare och barnskötare både till den nya förskolan samt till nuvarande Öjaby förskola.


Kvalifikationer
Den kompetens vi efterfrågar är, förutom grundutbildning, kunskap/intresse för små barns tidiga lärande vad gäller skriv- och läsutveckling, kreativt skapande samt genusarbete. Du ska även se fördelarna med att samarbeta med kollegor utanför ditt arbetslag. Ange önskad sysselsättningsgrad i din ansökan samt önskat tjänsteställe.

Anställning
Anställningsform: Tillsvidare
Tillträde: Augusti 2008
75-100%
Antal tjänster: Ett antal

Kommentarer
Postat av: jossan

jag håller alla tummar o tår jag har!

2008-02-05 @ 15:21:04
URL: http://juicen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0