Jag vill så gärna ha sex med dig

Jag kan förstå varför en del inte tycker om techno. Jag kan förstå varför de kallar det för dunkadunk.
Men jag håller inte med!
Antagligen har jag min bror att skylla för att jag gillar techno. Inte allt, men vissa låtar älskar jag verkligen!
Att känna rytmen,basen, dunket genom kroppen på hög volym gör att jag bara vill hoppa och dansa. Bara ge mig hän.
Eftersom bror var här i helgen har han försett mig med lite ny technomusik igen som nu går på full volym.
"Jag vill så gärna ha sex med dig", egentligen värdelös låt men den biter sig fast i mig.
Dunk dunk dunk.... Jag hoppar och dansar.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men ursäkta mig att jag är grov dyslekt och ahr svårt med vissa stavningar,,,lär e min blogg om du stör dig.för det är inta andra som komenterar...

2008-02-18 @ 14:20:14
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0