Min alldeles egna kväll

Ikväll har jag haft en helt egen kväll.
Jag kan inte minnas sedan jag hade en sådan.
Suttit hemma helt själv med en stor skål godis, som jag knappt aldrig äter nuförtiden, tittat på Let´s dance, pysslat en massa (som ska bli alla hjärtans daggåvor så jag kan inte publicera bilder på dem ännu....), provat smink, hår och kläder inför morgondagens sittning, pratat i telefonen och bara haft det så himla himla skönt. Nu är jag sådär mystrött och ska krypa isäng i min säng som för en gångs skull inte är occuperad av en varm och platskrävande pojkvän ( du vet att jag tycker om dig älskling) så ikväll får jag bre ut mig och klia mig bäst jag vill.
Såna här kvällar ska jag ha oftare! Min själ myser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0