Tvetydighet

Är det något som irriterar mig så är det när man får tvetydig information, och det har jag fått massvis av idag. Lärarna vi hade idag säger inte alls samma sak som mina handledare för c-uppsatsen säger.
Suck! Vem ska man då lyssna på? Jag väljer att lyssna på dagens lärare, de verkar ha så mycket mer koll! Men då leder det vidare till frågan, hur ska jag någonsin kunna lite på något mer som mina handledare säger om massor av det de hittills har sagt har varit fel???
Åhhh!!! Aja, de lärarna jag hade idag tyckte iaf att den frågeställning jag hade först var bättre än den som mina handledare tyckte att jag skulle ändra till.
Tack, det tyckte jag också och nu har jag stöd och belägg för det!
Så nu ska den nog ändras tillbaka igen... hahaha, ska bli intressant att se hur många gånger den kommer att ändras.
Jag är inte tillräckligt trött idag för att bli riktigt sur, så det får lösa sig. Har skickat ett lite småbitchigt mail iaf, ska bli kul att se vad svaret blir....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0