En god natts sömn gör susen

Min lediga dag har utnyttjats till att träna för åtmistone en andra gång denna veckan. Att hålla löftet om tre träningar/vecka kommer att bli svårt att hålla har jag insett, men två gånger är bättre än en.
Har även handlat, varit på bibblan och plockat undan lite där hemma. Hade tänkt göra mer idag, som att blogga om min födelsedag, men på något sätt hinner man aldrig så mycket som man tänkt sig.
Gullet och jag hade tänkt gå på bio men ändrade oss efter diverse anledningar och just nu när regnet piskar mot rutan så känns det som ett mycket riktigt beslut. Pissväder är definitionen på den snålblåst och regn som pågått hela dagen. Nu ska vi lägga oss på sängen och ha filmkavalkad och äta prinsesstårta, en utmärkt sysselsättning en regnig fredagskväll. Imorrn ska jag blogga mer seriöst, jag lovar. Och det stämmer som jag trodde igår, en god natts sömn gör susen.

 
image440

Jag älskar prinsesstårta. Jag hoppas att jag någon gång, någon dag ska få en såhär fin.
Idag blir det Frödinges frysta för 41.90 på Ica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0