Idag, en soft dag.

Idag bestämde vi oss för att inte ställa någon klocka, det har vi gjort varje morgon på sistone, även om vi varit lediga. Så vid 9 tiden vaknade vi ganska utvilade och åt frukost bestående av rostat bröd och kaffe, oboy för min del jag har inte blivit någon kaffedrickare ännu, samtidigt som vi tittade på skidor. Sedan gick vi på en skön långpromenad runt sjön och pojken boxade mig i ögonbrynet så tårarna rann och linsen ramlade ur, så om jag har ett blått sådant imorrn så vet ni varför. Nu har vi satt en bröddeg på jäsning, gullet läser aftonbladet och jag ska nog ta å måla några drag på tavlan som helst ska vara klar på torsdag.... Det ska nog gå, även om det tar sån tiiiiid att måla en massa raka streck...... Vi får se hur resultatet blir. Ikväll blir det nog en pizza till middag, och lite söndagsmys. En soft dag helt enkelt.


En sånhär promenad tog vi inte.

Kommentarer
Postat av: mira

Du behöver inte stressa med tavlan...blir det klar så blir den!

2008-01-13 @ 16:29:14
URL: http://mmmira.blogg.se
Postat av: pojken

tycker att du ställer mig lite i dålig dager.. boxen va inte så illa som det låter..

2008-01-13 @ 17:07:38
URL: http://www.blindtarmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0