Ingen spänning

Jag satt just och läste igenom de senaste dagarnas inlägg. De var ganska så tråkiga. Handlar bara om vad jag gör om dagarna, inga nya tankar och funderingar. Inga roligheter. Jag måste ta tag i mig själv. Jag vill skriva en blogg som är rolig att läsa, som ger lite tankar och inspiration. Ibland anser jag att jag lyckas med det, men på sistone har jag inte gjort det.
På något sätt tror jag att jag går i så mycket andra tankar och planer kring allt jag måste fixa, allt som ska hända, allt är liksom lite ett orosmoment just nu. Att inte ha koll på läget är en situation som jag inte gillar alls. Kanske något jag måste bli bättre på att hantera, har blivit bättre men kanske måste jag bli ännu bättre? Samtidigt vet jag att det gör så att jag verkligen tar tag i saker,jag försöker desperat att skaffa mig koll på läget. Jag mailar och funderar, väntar och klurar. Snart kanske jag får koll på läget, eller så skapas det ännu mer kaos i min hjärna. Men fram till dess att min hjärna är organiserad igen så får jag kanske ta att min blogg inte är den mest spännande i bloggvärlden....

"Even the best fall down somtime, even the stars refuse to shine"....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0