Kom och köp!

Kommentarerna om att ni gillar min tavla värmer ska ni veta!
Kan ju passa på att säga att jag gärna tar emot beställningar där jag målar efter era önskemål. Det var precis det som tavlan jag pubilcerade igår var, en personlig beställning!
För mig är det bara roligt att ha något syfte att måla till eftersom det blir alldeles för dyrt för mig att köpa och måla på stora dukar utan att ha någon "kund". Jag tar inget för arbetet (gjorde jag det skulle det bli dyrt för er... haha) men ni får betala för dukarna och färgen, tavlan på bilden igår gick väl på sammanlagt ungefär 350 kr, vilket inte är så farligt.  Jag målar också akvarell om ni vill ha det. Så nu förväntar jag mig att beställningarna strömmar in.... haha!

Några av mina alster:

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0