Nu åker jag hem till lugnet

Efter en trött å hängig vecka som jag tror beror på en begynnande förkylning så ska jag idag sätta mig på bussen hem till skogarna. Farmor har fyllt 85 år och nu ska hon firas i helgen. Det ska bli så skönt att komma och ta det lugnt och träffa släkten. Ja, jag gillar min släkt, och Marie har jag inte träffat på evigheter, och så ska Tessan komma också, så det ska bli roligt! En skön helg med långa skogspromenader, mammas mat, lugn och ro och trevligt sällskap kommer att göra under för min själ och ge nya krafter. Men först ska jag få lunch av gullet! Återkommer med rapport på söndag då jag bestämt mig för att inte släpa med mig datorn hem i helgen. Trevlig helg alla kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0