Bara tre dagar kvar

Idag var det tur jag inte skulle jobba morgon för jag var helt väck. Ställde klockan på 7.15 men kom upp först kl 8 och då tvingade jag upp mig själv. 
Man hinner inte göra så mycket innan jobbet när man börjar vid 14, men jag ska fixa lite med att skruva fast handtagen på min byrå och sådana saker. Sedan ska jag nog lägga mig å läsa lite i min bok, den är jättebra men jag hinner ju inte läsa i den! Och när jag väl har tid att läsa i den så har jag glömt den på jobbet... Men nu med idag har jag bara tre jobbdagar kvar! Det ska bli skönt för jag känner verkligen att jag behöver lite semester innan allvaret börjar på riktigt om bara 3 veckor! Det är helt sjukt vad tiden går!!!
Men även om det ska bli skönt att snart få sluta jobba så känns det lite sorgligt också. Jag har trivts jättebra i sommar och några av de boende kommer jag att sakna jättemycket!
Nähe, dags att ta tag i sin dag ordentligt kanske då ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0