Helgen i korthet

Javisst blev det som jag trodde, resursen ringde i fredags. Så nu ska jag hoppa in och jobba ikväll, men det är bara mellan 16.15 till 21.15 så det känns som ett helt okej pass att ta extra.
Helgen har varit jättemysig! Ordentligt party i fredags med lagom fylla och trevligt folk, träffade en del som det var väldigt länge sedan jag såg.
I lördags gick Tessan, jag och Agaton på stan, tog det lugnt, åkte till stallet och hade det skönt. På kvällen blev det sedan en tur till Jesper och en kortis till stan i nyktert tillstånd. Hem vid 24 tiden å sen sov vi väldigt gott inatt. En väldigt mysig helg har vi haft, lugn men ändå med en del att göra.
Kameran har använts flitigt den här helgen, massor med bilder har det blivit och då är det inte en enda partybild. I veckan kommer det ut fler bilder så fort jag photoshopat till dem som jag vill ha dem. Men tills dess så kommer en av helgens bästa bilder som jag redan fixat till, visst är den underbar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0