Mitt uppe i flyttstöket

Idag blir det inte någon lugn dag för lilla Stina. Jag har just nu 13 saker på min "att göra" lista, och fler lär det bli!
Imorgon börjar första etappen av min flytt, dvs. att vi ska hämta alla saker från min lägenhet i Växjö. På fredag blir det första omgången flytt till Linköping och på lördag blir det dit igen med fler saker och den obligatoriska turen till Ikea. Jag tackar gud för att jag har föräldrar som ställer upp så mycket på mig!
Antagligen kommer jag inte att ha något bredband i nya lägenheten ännu, och det kan ta ett par dagar innan det bli fixat. Så om jag inte bloggar på ett bra tag nu så vet ni varför! Så när vi hörs nästa gång är jag antagligen Linköpingsbo...

Kommentarer
Postat av: Mira

Det där gjorde nästa lite ont, Ska ju va växjöbo å inte linköpingsbo. Men jag tror å andra sidan att allt kommer gå prima å att du kommer att trivas å det är det viktigaste! Stor KRAM

2008-07-30 @ 19:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0