Skön tillvaro!

Snacka om att det var rätt att välja en sen semester i år! Vädret är ju bara totalt underbart! Jag går runt här hemma i bikini hela dagarna. Det enda dåliga med det fina vädret är att man inte vill vara inne och göra saker. Idag har jag ändå varit det och sytt två kuddfordral, så jag är nöjd med dagens arbete. Jag jobbar lite på solbrännan och på projektet med att läsa böcker, en skön tillvaro!
Imorgon blir dock tillvaron ännu skönare! Min bror och sju av hans killkompisar är på Öland med en jättestor husvagn på semester just nu. Perfekt tänkte jag nu när vädret ska vara så bra! Så jag har fixat med mig Tessan och Kim (Daniels kompis, min "extralillebror") och imorrn förmiddag drar vi ner till Öland för att våldsgästa dem i två dagar! Det ska bli så jääääkla gött! Sol, party, trevligt sällskap, grillning och en liten paus från att bara gå hemma vilket jag gillar men gör mig lite rastlös efter några dagar. En gó minisemester helt enkelt!
Så nu hörs vi tidigast på måndag, ha en bra helg alla sommarjobbare! Haha!



En bild från Köpingsvik dit vi ska...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det där hahaet kändes riktat mot mig:) men jag är ju iaf hemma och tjänar pengar, sen får ja min semester på söndag...

Ha en jättebra helg!

Krams

2008-07-25 @ 17:44:24
URL: http://jennasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0