Sommarprojekten: Uppdatering

Jag skrev i början av sommaren om mina sommarprojekt. Projekten jag hade var brevskrivning, renovering och läsning. Tänkte nu jag skulle göra en liten uppdatering av hur det har gått med mina projekt.

Brevskrivningen. Detta är det projekt som gått allra sämst. Jag skämms över att jag inte tagit mig mer tid till att skriva till mina nära och kära. Några kort och brev  har det blivit men nu lovar jag mig själv att sätta fart nu när jag har semester, många brev ska det bli!

Läsningen. Det här projektet har gått helt okej med tanke på hur mycket jag jobbat. Sen jag skrev senast har jag läst Optimal viktminskning, Tyskungen( som var riktigt riktigt bra) och nu läser jag Äntligen smal. Helt okej resultat.

Renoveringen. Det mest lyckade projektet! Som jag har hållit på! Jag har fixat till mitt skåp, min byrå, min pall och håller nu på med några krokar. Sedan väntar soffbordet på att få benen målade och kanske bordskivan lackad. Riktigt nöjd är jag med resultaten av mitt fixande och här kommer därför några bilder på resultaten!

 

Skåpet. Innan, brunt,avskavt, spacklat. Nu, härligt vitt.

 

Pallen. Innan, brun och trasig klädsel. Nu, vit med röd fin klädsel precis i mina färger.



Byrån. Innan, benvit avskavd. Nu, samma vita som de andra möblerna.

Kommentarer
Postat av: Mira

Oj hjälp som du har fixat. Blev väldigt snyggt!

Puss å kram på dig

2008-07-23 @ 20:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0