Downperiod

Just nu är jag nere i en downperiod vad det gäller bloggen.
Jag kan gå och fundera ut en massa saker jag ska blogga om men sedan orkar jag helt enkelt inte ta tag i att skriva ner dem. Jag en hög i huvudet som bara inte kommit ut genom fingrarna och ner på tangenterna. På sommaren har jag mycket färre läsare också, vilket gör mig omotiverad.
Dessutom så känns det som att det enda jag gör just nu är att jobba, sova, äta å va trött ungefär... Jag hinner inte det jag vill! Men nu har Tessan, Jenny å jag äntligen hittat en dag i nästa vecka då vi alla är lediga! Kors i taket! Vi ska ha en heldag, ska bli jättemysigt!
Nu är det dags att gå ut och hämta tvätten, sen är det mat, om jag hinner blir det en promenad, sen ska jag måla å fixa lite småsaker, dagens tisdagstema ska ordnas och sedan kommer det att vara läggdags, jag ska ju upp kl 5.45 imorrn igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0