Jag är en tyrann

Mira skickade en bok till mig för ett litet tag sedan som heter Swing it! Den läste jag ut idag...
Jag känner mig på något sätt lite.... chockad?!
I boken så pratar killen som det handlar om väldigt mycket om sin flickvän och hur hon beter sig. Det jag är chockad över att jag känner igen mig i så sjukt många beskrivningar av hur hon är. Jag är JÄTTELIK henne på många fronter, och i boken speglas många av hennes sidor inte direkt positivt.
Herregud, jag är faktiskt en manipulativ  jävel till flickvän ibland....
Nu när jag fått upp ögonen för hur jag är så kanske jag kan ta tag i att ändra på det.
Jag ska nog dock se till att Henke inte läser den för då inser han kanske vilken tyrann jag är och lämnar mig...


Kommentarer
Postat av: Mira

Haha...jag kan trösta dig med att jag INTE tänkte på dig när jag läste boken! men, jag kände nog igen oss alla tjejer i den flickvännen...så du är isf absolut inte ensam!

puss

2008-06-26 @ 17:46:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0