Sommarlov!

Då var man hemkommen till skogen för sommarlov.
I mitt fall innebär det att jag börjar gå bredvid i nästa vecka och börjar jobba veckan därpå i fem veckor framöver. Men jag hinner iaf få två veckors ledigt innan jag ska börja "jobba på riktigt" och nu i helgen har jag helt ledigt!
Därför inledde jag dagen med att ligga kvar länge i sängen bara för att jag kunde, och åt en lång frukost ute i trädgårdsmöblerna.
Idag har jag inte en enda lite plan på vad jag ska göra, det är mycket ovanligt. Synd att inte några av mina grejer som jag ska måla om har kommit hem ännu, det är verkligen vad jag känner för att göra idag, stå ute i det fina vädret och putsa! Nu tror du att jag antingen är sarkastisk eller dum i huvudet, men då får du tycka jag är dum i huvudet, för jag är inte sarkastisk. Jag tycker om att göra sådant, känner tillfredställelsen av att göra saker fina alldeles själv. Nu blir det nog till att hjälpa mamma med saker idag istället. Och så ska det bli en stund i skuggan med min bok....
Ahhh, det är gött med sommarlov!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0