Uppdateringar

Sommar innebär att min blogg blir lidande. Jag hade inte ens datorn på igår. Med andra ord kommer det att uppdateras sporadiskt här framöver, jag bloggar om jag pallar helt enkelt.
Igår hade kusinerna fest och det var absolut en trevlig tillställning, jag var bara inte på humör. Man inser efter ett par timmar att det inte spelar någon roll om jag dricker mer. Det kommer inte göra kvällen roligare, man kommer bara få en värre bakfylla. Så jag var ganska seg under hela kvällen, men jag hade roligt me Lollo. Hon är så ball (hon är kusinens flickvän) vi låg på en säng å pratade en bra stund å hon berättade en klantighet som hon gjort så ja skrattade så jag grät. Jag skulle sovit där men fick skjuts hem vilket e jäkligt skönt för då kan jag få lite gjort här hemma istället för att bara skrota runt där och vänta på att bli körklar. Just nu städar jag och sedan blir det en stund i solen igen med "Godnatt mr Tom" som jag läser för säkert femte gången, men den är lika bra varje gång och jag gråter lika mycket varje gång.
Imorrn börjar jag att gå bredvid på min avdelning där jag ska sommarjobba.... Vad jag INTE känner för sommarjobb denna sommar, hela min kropp skriker nej nej nej! Men pengar måste man ha, det är bara att bita ihop....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0