Jag är omtänksam, på grund av er!

De säger att folk i allmänhet är dåliga på att framhäva sina bra sidor. Därför tänker jag nu framhäva en bra sida med mej själv:
Jag är väldigt omtänksam!
Påskpresenter hitan och ditan har jag givit bort i år:
Pojken har fått ett påskägg, mina flickor fick små "påskburkar" som jag pysslat till själv och familjen här hemma får platta påskägg bestående av böcker.
Jag inte är bara bra på att ge bort saker heller, jag är bra på att bry mig om och lyssna och ge råd, så det så!
Och det mina nära och kära, beror på att ni betyder så mycket för mig!
Glad påsk på er!




Hand i hand framåt.
Uppå grönklädd stråt.
Vandra vi så kärligt.
 Uti månens sken.
 Med en vän så vän.
 Är ju lifvet härligt.

Kommentarer
Postat av: Mira

Tack för påskpresenten=)
Hoppas du har det skönt hemma. Det har iaf jag=)
Så glad påsk på dig!
Stor Kram

2008-03-21 @ 22:48:48
URL: http://mmmira.blogg.se
Postat av: Camilla

Ja, du är verkligen allt du säger att du är, och mer därtill. Man kan skatta sig lycklig när man har en vän som du :)
Hoppas helgen har varit bra.
Kramar

2008-03-23 @ 18:19:06
URL: http://camilla1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0