Snöfall och plugg

Tittade ut genom fönstret för att kolla så det inte regnade idag för Josse och jag tänkte gå en promenad på förmiddagen.
Så dröm om min förvåning när det ligger 2 cm snö ute. Jag hade hört att det kunde bli kallt igen, men var ändå inte förberedd. Är väl inte direkt vad man är sugen på just nu men det är inte mycket att göra något åt. Tur att man inte hunnit hänga undan vinterjackan ännu åtminstone.
Idag blir det promenad, PLUGG i massor och matlagning till pojken. Sen ska vi ha lite myskväll ikväll, vi har inte myst ordentligt sen jag kom hem så pojken är lite sur över det. Därför blir det middag och film till kvällen, myspys!
Nu är det dags att ta tag i dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0