Softaste dagen på länge

Inledde dagen med en morgonpromenad med Mira och Josse, trevligt att traska runt och prata nu när det var så länge sedan vi sågs!
Sen bar det av hem till mig där Jossan anslöt och så åt vi en trevlig sconesfrukost med 5 sorters marmelad till! Efter ett ganska långt frukostsoftande så gick Josse och jag till Willys och handlade lite och när jag kom hem la jag mej helt sonika på sängen en stund. Lagade mat till pojken och nu är jag ensam. Hela dagen har bara varit så harmonisk. Och så ska den få fortsätta. Jag har valt att sitta helt ensam ikväll och bara ha det skönt. Äta popcorn, ha melodifestivalen på i bakgrunden och pyssla. Evigheter sen jag satt helt ensam en kväll!
Softaste dagen på läääänge, en energikick för själen.


Kommentarer
Postat av: Sessan

vad gott de ser ut på bilden

2008-03-23 @ 09:56:07
URL: http://www.sessan11.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0