Att göra

Igår gjorde jag i stort sett ingenting mer än gick på en intervju. Innan intervjun fick jag vänta på att tiden skulle gå, efter intervjun fick jag vänta på bussen och efter det fick jag vänta på tåget. Kom inte hem förrän kl 16 på eftermiddagen å efter en promenad och middag var det inte mycket kvar av dagen.

Jag hatar såna dagar!

Jag är en sådan person som vill få saker gjorda, annars blir jag sjukt rastlös!

Så för att väga upp för den förlorade dagen igår så gör jag desto mer idag.

Jag har tränat, ringt några samtal, korrigerat lite på examensarbetet som för övrigt nästan är helt klart!
Sen satte igång med att rensa papper och sätta in i pärmar tills gullet nu ville gå på en promenad.
I eftermiddag blir det mer rensning och städning, mina pojkar kommer ju hit på fredag.
Idag känner jag åtminstone att jag gör något, skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0