Det går bra nu, kompis det går bra nu

Det gick bra!
Det gick faktiskt jättebra!
Fick massor med bra kritik från examinatorn, som att han tyckte det var jätteintressant att läsa, att språket, uppbygnaden och metoddelen var bra. Fick faktiskt mer ros än jag hade räknat med!
Självklart fick jag även en del saker som ska ändras, men det är det seminariet är till för, fick absolut inte mer än jag hade förväntat mig.
Dessutom ringde en förskola till från Linköping, så nu ska jag på två intervjuer där i nästa vecka!
På kvällen när jag kom hem lite trött men glad å hungrig så hade gullet gjort värsta myskvällen med klyftpotatis, lövbiff å bearnaisesås, guddomligt gott!. Han hade tänt ljus, köpt godis och skrivit ett gulligt brev. Han är för underbar.
Så dagen igår var helt klart en av de allra bästa på länge!
Nu om en halvtimma ska jag och Josse, Jossan å Mira iväg på picknik och fira att min sista skoldag nu är gjord och att det gick bra igår.
Vädret kunde ju inte vara bättre för en picknik! Ikväll är det pumptömning i min nya klänning som gäller, känner mig inte så festsugen just nu men ska dit en sväng iaf.
Jag säger som Petter: Det går bra nu, kompis det går bra nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0