Första har trillat in

Första intervjun i Linköping har trillat in idag på morgonen.
Nu väntar jag på åtminstone någon mer, helst två till för att det ska vara lönt att åka dit i nästa vecka.
Sen vill jag gärna att de ska ringa från Alvesta imorrn när ansökan dit har kommit fram....(posta ansökan är bra mkt knöligare än att bara fylla i den på "offentliga jobb" på nätet... men det kan ju göra att jag får en större chans om det är flera som inte pallat söka just av den anledningen...)
Jag har nu gått på tre intervjuer, avböjt en, planerat in en intervju framöver, tackat nej till ett jobb och väntar på ytterligare några intervjuer.
Den största ångesten kommer att infinna sig när jag verkligen måste bestämma mig för var jag egentligen vill bo....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0