Gårdagskvällen

Gårdagskvällen blev riktigt nice!
Här kommer kvällens händelser i korta drag.
Där var en tjej i extremt korta shorts, kallt och slampigt såg det ut. Dessutom har hon en attityd som jag inte gillar, jag och Lollo utsåg henne till kvällens jobbiga brud.
Lärde Ninna och Angelica "armen i vinkel och blicken i skyn" ramsan, den trodde jag alla kunde? Men tydligen inte, som tack fick jag två sjukt goda lakritsshots. Jag måste börja shota mer lakrits!
Vinet tog slut så snabbt att jag trodde någon nallat ur min flaska, men det visade sig att Lollos vin också var slut, så det var nog ingen som hade tagit ur min flaska mer än jag...
Offa hade slagit vad med någon om att han skulle göra helikoptern, och eftersom han är riktigt knäpp den killen så gjorde han det också. Det var dock en mesig version av den, inte någon riktig. Bilder på detta finnes, men jag ska bespara er det....
Vägen till Örsåsa gick väldigt fort, men jag vet att jag satt först med Ted (som jag råkade kalla Kim), sen med Kim och så pratade jag seriösa saker med Krisse också. Vi fick en rosa biljett i handen och min aquatini var halvdrucken, sen var vi plötsligt framme.
Tur att vi var så många i sällskapet för stället är stort och folket är många. Men nu kunde man alltid hitta någon man kände. Många turer fram och tillbaka blev det.
Jag fick craves efter en hamburgare efter ett tag och hoppade in i mitten av kön någonstans. Kille framför suckade och sa att han stått i kön i 1.5 timmar, jag fick min efter 20 min eftersom Adam lyckligtvis stod längst fram i kön och kunde beställa till mig.
Johan hade börjat bråka med någon och fått bulor på både näsa och panna, Lollo hade visst nästan svimmat, men alla överlevde och ingen blev för packad.
Blev ingen alkohol för mej inne på Örs, tacka vet jag Coca-Cola.
Jag funderade på att sälja en plats på madrass i mitt rum till högstbjudande eftersom jag fick många intresseanmälningar om att sova där. Men jag beslutade mig för att sova själv, jädrigt gött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0