I väntan på domen

Sitter nu här på Malmö högskola och väntar på att klockan ska bli 9 så att jag kan få min dom.
Det känns verkligen så den här gången, som att jag ska få min dom.
Nu ska jag få höra från min handledare om det senaste som jag skrivit i examensarbetet är bra eller kass.
Anledningen till att jag är lite orolig är att jag själv inte är helt nöjd med det jag har skrivit. Det känns inte alls som att jag är säker på att jag gjort rätt.
Men jag intalar mig själv att om det är mycket som behöver göras om så kan jag åtminstone få veta HUR jag ska göra detta. För det är just frågan hur som har varit det knepiga de här veckorna.
Dags att ringa några telefonsamtal innan domen kommer.


Kommentarer
Postat av: Henrik

Tycker att du ska se det som en hjälp istället och eftersom du har varit duktig och skrivit mkt inför den här handledning, så har din handledare mkt material att korrigera, vilket gör det lättare för henne/honom. Om du inte hade skrivit någonting så hade du ändå varit på ruta ett, men utan någon vägledning.

2008-05-07 @ 08:53:36
URL: http://www.blindtarmen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0