Pyssel för själen

Josse och jag har startat en ny klubb, pyssel för själen.
Man kan säga att det är lite som symöten, fast vi pysslar istället. Vi sitter där och pratar, lyssnar på lugn å avslappnande musik och pysslar.
Klubben kom till för vi kom på att man är för dålig på att ta sig tid till sånt som man egentligen tycker om att göra. Dessutom tyckte vi att Josse som stressar runt på så mycket möten hitan å ditan behövde en avslappnande hobby. En hobby som var bra för själen. Där med pyssel för själen.
I torsdags fixade hon med sin drinkbok och jag gjorde halsbandet, armbandet och örhängena som är på bilden.
Vi sitter bara och har det lugnt och trevligt, drack saft och åt bullar. Riktigt skönt är det, det är verkligen pyssel för själen.


Kommentarer
Postat av: Josse

Hihi...ja detta var nog ett av dina många bra initiativ!!! Som jag sa, jag tänker inte på allt annat när jag får pyssla av mig och så har jag ju trevligt sällskap samtidigt:)
Puss&Kram

2008-05-11 @ 15:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0