Så ska en söndag vara!

Josse och jag har idag haft det helt underbart skönt!
Vi inledde dagen med att gå en morgonpromenad och när den var slut bakade vi scones som vi tog med oss ut och åt i morgonsolen.
Efter det parkerade vi oss under en ek  i flera timmar och läste, solade,pratade, åt muffins och drack saft. Det var bara så soft så det går inte att förklara, lugnt å skönt å inte en massa folk heller. En igelkott höll på att skrämma slag på oss då vi trodde att han var en orm!
När vi varit hemma och gjort lite nytta i några timmar gick Josse, jag och Mira till Ica och inhandlade korv å bröd, placerade oss på slottsängen och grillade. Lite kallt var det men gott, Josses och min upphittade grill fungerade förträffligt och vi fick trevligt sällskap.
Nu är det lite planer för morgondagen som gäller, men vad berättar jag inte eftersom jag vet att min kära läser bloggen..... =)

     
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0