Sömn

Eftersom jag somnade kl 3, vaknade kl 6.30 och sedan inte kunde somna om ordentligt igen igår morse (Anton tyckte att då kunde ju faktiskt han sovit på en madrass på mitt golv iaf om jag ändå inte sov så bra) så blev jag sjukt trött framåt eftermiddagen.
Vi beslutade oss för att åka en sväng till mormor då istället för idag, vi hade ändå inte fått något nyttigt gjort igår kväll.  Vi kom hem därifrån vid 21.30, då gick Stina direkt i säng. Pratade med Henke till kl 22 och när vi lagt på somnade jag nog på ungefär 4 minuter. Sov som en stock till 7.15 imorse, konstaterade att det var 45 min tills klockan skulle ringa och somnade om igen. Gick upp först 8.30,så skönt det var! Man kan ju tycka jag borde vara utvilad, men jag sitter här och gäspar. Antingen har jag sovit för mycket eller så är det vädret som spökar. Jag tror på vädret, det ska regna idag å ja känner mig lite tung i huvudet. Planen var inte att skriva på examensarbetet idag så nu när jag ska göra det så är det enbart en bonus. Vi får se hur det går. Ska försöka vara duktig så kan jag se det som en belöning att åka till Jenny i eftermiddag!


Såhär gott sov jag också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0