Vad ska man göra idag?

Efter gårdagens röjande här hemma känner jag inte alls för att bara sitta hemma idag.
Men frågan är vad jag ska göra idag?
Jag måste kolla upp min sammanfattning, jag har en känsla av att den inte är riktigt korrekt skriven...
Sen hoppas jag verkligen på att min handledare mailar mig idag om hur jag ska göra med min bilaga och sina åsikter om det sista jag har skrivit. Annars är det det enda som är kvar, faktiskt, känns lustigt.
Därför kan jag med gott samvete göra annat idag, men vad var ju frågan?
Träna känner jag inte för idag, det får bli imorrn bitti.
Det får nog bli e sväng runt sjön, handla lite middag på tillbakavägen och sen går en sväng inom streetbasketen som står på schemat för allkår idag. En soft dag med andra ord, gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0