Dagens GI konstateranden

Rätten jag lagade igår smakade mig inte alls idag, vet inte om de helt enkelt var för att den var äcklig eller om jag bara kände mig lite konstig... En kombination av båda tror jag.
Middagen är däremot mycket godare, riktigt god faktiskt!
Röda linser är inte alls lika goda som de ser ut.... De är absolut fullt ätbara, men om de bara kunde låta bli att mosa sönder sig skulle de definitivt bli godare, något att träna på.
Jag råkade göra en liten GI miss idag helt ofrivilligt, socker i teet ska jag ju inte ha, socker är massvis med kolhydrater! Men det bara slank ner som det brukar göra och i efterhand kom jag på det. Dessutom får man tänka sig för så man inte tar den där pepparkakan i personalrummet, eller den halva knäckemackan som blev kvar vid mellanmålet. Ja fällorna är många.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0