Min sköna helg

Jag har slutat att vara bitter över att jag inte har någon att umgås med i helgen. Jag ska ha en riktigt skön helg med en hel lista på saker jag ska göra:
Pyssla, minst två olika grejer, det kliar lite i fingrarna
Städa, skönt när det känns fräscht
Ligga nedkrupen och läsa med tända ljus
Träna, om inte förkylningen sätter stopp
Shoppa, några pysselsaker och Ikea
Laga saker, två väskor och en klänning bland annat
Ta sovmorgon, inte ställa någon klocka!
Äta god mat och godis, mmm, massor med godis
Se på film, har jag inte tagit mig tid till på evigheter
Photoshopa, träna lite till kursen och skapa lite eget
En hel massa andra saker som jag kommer att komma på

Ahh! Klockan 13 slutar jag idag, då blir det Ikea, kanske stan och sedan myskväll med tända ljus och filmtittande nedkrupen under min gosiga filt med godispåsen. Äntligen fredag!

Kommentarer
Postat av: Josse

JAG ÄR SÅÅÅÅÅ AVUNDSJUK!!!

Ha en mysig Stina-helg;)

Puss & Kram

2008-11-14 @ 10:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0