Så jäkla gött

Efter mycket om och men så släpade jag och Sara oss till boxpasset. Ingen av oss var på topp men vi resonerade så att vi får gå dit å köra vad vi orkar.
Det ångrar jag inte. Fy satan vad roligt det var!!!
Jag påmindes verkligen om varför jag gillar att gå på boxpass, trots att Sara och jag knappt känner varandra funkade det jättebra och instruktören och musiken var super!
Sara som aldrig kört boxpass innan konstaterade att hon gillade det skarpt hon med och nu har hon bestämt sig för att skaffa sig ett träningskort, om jag bara såg till att få med henne till träningar. Gärna för mig, det är mycket mycket roligare att gå på pass när man är två! Så nu har jag fått mig en träningskompis också, äntligen!
När jag kom hem studsade jag runt, lagade wok med pasta (efter träning ska man äta kolhydrater även om man går på GI, kroppen behöver det för att byggas upp), diskade och skrattade när alla diskade bestik rasade ner i diskvattnet igen. Humöret är på topp och jag ska passa på att sopa trapphuset medan det håller i sig. Sen blir det en långdusch, telefonprat och Bonde söker fru. Faan va nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0