Jag skulle ha hånglat med Josse

Jag vet, förlåt!
Jag har varit jättedålig på att uppdatera den här veckan, men det har varit en väldigt häktisk vecka!
Jag planerade ju att dra på mig en lite bacill den här veckan, men det misslyckades ju (jag skulle ha hånglat med dig Josse!). Så denna veckan har jag varit på personalmöten, föräldramöten, gått långpromenad med Lena, varit hos gynekolgen, tvättat, städat,varit på massage,  you name it! Igår var jag så trött att jag stupade isäng vid 21.15 å somnade på minuten efter att jag pratat klart med Henke vid 21.30. Så det har varit mycket denna veckan, träning och matlagning har hamnat långt ner på listan. Men så är det, och imorrn är det fredag! Nu hägrar en lugn och rofylld helg hemma i skogen...

Kommentarer
Postat av: Josse

Men du kan få pussa på mig nästa gång vi ses istället;)

Hoppas bara att jag är frisk då...är ju iaf bättre nu men de är inte helt hundra ännu!

Puss & Kram och hälsa skogen från mig!

2008-11-06 @ 19:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0