En liten bakterie önskas

Nästa vecka blir seg med jobbet!
Måndag jobbar jag till 17
Tisdag jobbar jag till 17,sen personalmöte 17.30-20 (missar min kurs)
Onsdag slutar jag tack och lov tidigt
Torsdag jobbar jag till 15.30, sen föräldramöte mellan 16-18
Fredag jobbar jag till 17 igen...

Jag tänkte nu att jag skulle få mig en liten bakterie i helgen som bryter ut på måndag eftermiddag. En bakterie som gör att man får lite feber, då kan man ju inte gå och jobba. Men som ändå är så liten att man mår ganska bra efter att ha stoppat i sig ett par alvedon. Då kunde jag ligga och titta på film i flera dagar och bara vara och slippa p-möte och föräldramöte. "Oj oj, blev jag sjuk, vilken otur". Sen kan jag vara lagom frisk att jobba på fredag igen, och till helgen skulle jag må helt bra! Så varsågoda och smitta mig med en liten bakterie i helgen, men bara en liten, och den får inte bryta ut innan måndag eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0