Grymt spontant infall

Jag tycker inte om en massa tramshumor där man plockar billiga poäng på massa... ja, trams!
Nej, bra humor för mig är humor med finess.
Någon som har finess i sin humor är Magnus Betnér.
I höstas var ju Henke och jag nere i Malmö och såg Inget är heligt, vilken var helt suverän.
Jag har ett tag nu tyckt att jag gör alldeles för lite roliga saker för de pengar som jag faktiskt tjänar nuförtiden. Att jag inte har så mycket att se fram emot. Så idag loggade jag in på ticnet, bara som ett spontant infall, och sökte på Magnus Betnér. Hans nya turné heter Tal till nationen, och det visade sig att den kommer till Linköping! Men det var på en onsdag, vilket inte passar så bra om Henke ska kunna följa med. Men, fredagen den 21 november kommer han till Norrköping och fyller Louis de Geer hallen! Det bästa var, att det fanns biljetter kvar. Usla platser, men man behöver ju faktiskt bara höra honom. Så efter en del klurande på om vi skulle få ihop det den fredagen så bestämde vi oss. Nu är biljetterna bokade! Det ska bli så grymt! Jag måste bli bättre på att få såna här spontana infall oftare!

Tal till Nationen banner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0