Min tidiga dag

Jaha, här sitter jag ock klockan är 5.45... Men jag har redan hunnit betala min hyra, föra över pengar till mitt visskortskonto, äta frukost, klä på mig och bädda sängen. Ska cykla till jobbet alldeles snart, efter att jag borstat tänderna. Det är -0.6 ute idag, så varmt lär det ju inte bli, burr!!! Öppnar ju idag men första barnet kommer inte förrän kl 7 så de e gött. Jag älskar min tidiga dag, kanske inte så mycket för att man måste gå upp så tidigt, men för att man slutar klockan 13! Idag blir det gymmet och eventuellt en sväng på stan, jag är lite sugen på att spendera lite av min lön som jag fick igår på nya underkläder, jag älskar att handla underkläder! (Så många bhar har jag faktiskt inte Josse...) Hoppas ni får en bra dag mina vänner, det planerar jag att ha!

Roligt syndiga underklädesmärket Agent Provocateur har gjort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0