Äntligen äntligen

Idag är jag oerhört glad att det är fredag. Veckan har gått bra men ändå varit ganska krävande. Man är slut i huvudet nu och behöver vila. Hur mycket vila det blir i helgen vet jag dock inte eftersom det är inflyttningsfest som gäller imorrn. Folk frågar mig hur många som kommer på festen, mellan 11-30 personer svarar jag. Jag vet inte alls hur många som kommer, och jag bryr mig inte heller! Är inte det ett enormt framsteg i "PlanerarStinas" liv? Vi blir så många som vi blir resonerar jag. Bror å Kim kommer på dagen imorrn å stannar till söndag kväll. Så någon helg i min ensamhet blir det inte, men inte ett dugg gör det. Det ska bli väldigt roligt, så vila får jag göra någon annan gång. Bara 4 timmar kvar, sen är det äntligen äntligen helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0