Fritid?

Jag trodde i min enfald att när jag började jobba så skulle jag få så mycket fritid. Jag menar när man kommer hem är man ju ledig, eller? Jovisst, men tiden bara försvinner å veckorna bara swischar förbi. Här är kommande veckornas planer, var försvinner alla dagar?

Denna veckan:
Måndag: Jobb till 17, laga mat å fixa efter helgen
Tisdag: Jobb till 17, på studiecirkeln direkt efter det till kl 20
Onsdag: Jobb till 13, träna och träffa Marie
Torsdag: Jobb till 15, sen kommer Henke
Fredag: Jobb till 13, sen Henke
Lördag och söndag: Henke

Nästa vecka:
Måndag: Henke åker hem, jobb till 17, fika med kusinerna
Tisdag: Jobb till 17, studiecirkeln
Onsdag: Jobb till 13, Träna, Inga planer??
Torsdag: Jobb till 15, städa och fixa
Fredag: Jobb till 17, Mira och Josse kommer!
Lördag och söndag: Mina flickor för hela slanten!

Dessutom: Min NorgeLena kommer till stan så henne måste jag träffa, jag ska träna tre gånger i veckan, läsa ut "etik i pedagogiskt vardagsarbete", hinna träna på mitt photoshopande och så finns det ju många andra saker jag gärna skulle hinna med....

Ledig,jag tror inte det, hur hinner folk ha familj?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0