Hur bra som helst.

Helgen har varit hur bra som helst.
Mycket trevlig födelsedagsfest i fredags med trevliga personer, och nu är det konstaterat, jag är surast, haha! På Stallarna var det också trevligare än någonsin faktiskt, och som en stor bonus var både Stina och Jonas där! Vaknade på lördagen utan någon som helst bakfylla vilket var lite lustigt med tanke på att jag var ganska packad kvällen innan...  Kanske var det den där hamburgaren och räksalladen (tack Jonas för den) som gjorde susen?
Dagen inleddes med segande å mys med gullet och sedan gick vi på brunch på Sivans med Josse, Mira, Simon, Stolpen och Anna- Carin mfl. Det är faktiskt grymt underskattat med brunch ihop. Man umgås och diskuterar gårdagen, äter gott och har det gött!
Efter brunchen var det dags för det oundvikliga, flyttstäd av min gamla lägenhet. Men tack vare mina änglar, Henke, Josse och Mira gick det ganska fort. Tack! När man är flera som hjälps åt så är det faktiskt inte heller så himla tråkigt att städa! (Josse och Mira borde för övrigt bli nya programledarna för Rent hus, de är helt faschinerade av smuts, haha) När vi gjort det var vi värda pizza och sedan var tanken att Henke och jag skulle ta det lugnt, se på film och mysa, men så blev det inte. Istället satte vi igång med projektet att flytta runt alla hans saker i nya lägenheten för att se vad som skulle bli bäst. Som vi bar och flyttade, men det blev så bra! En erövrad tvbänk från korridoren och ett skrivbord från Josse gjorde susen!
Idag gick vi upp tidigt och fixade det sista med flyttstädet och sedan skruvade vi sönder Henkes gamla skrivbord och baxade ner det och andra saker i hans förråd. Klockan 14 var det dags för fika med flickorna, mysigt att bara sitta och prata. Helt plötsligt var klockan 16 och det var dags att gå "hem" (till Henke) för bussen gick kl 16.34.
Helgen har liksom gått fort och långsamt på en gång. Helt plötsligt var det söndag kväll, men jag har också hunnit med väldigt mycket på bara ett par dagar. Som sagt, helgen var hur bra som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0