Jävla dag

Inledde morgonen med att bli sur och ledsen över ett sms jag fått inatt när jag sov. Sen valde min mobil att varken skicka eller spara utan helt enkelt radera mitt 4 sms långa svar. Jag ska idag avsluta min gamla inskolning och påbörja min nya. Den nya inskolningen innebär en familj som inte kan någon svenska alls, så jag måste prata bara engelska med föräldrarna och barnet förstår inte vad man säger till det. (Dessutom vet jag inte vad barnet heter ännu!) Jag ska gå på en timmas medarbetarsamtal, hämta en nyckel på en annan skola, en annan avdelning har studiebesök så de måste se "trevligt" ut inne hos oss också när de går runt. Jag insåg nyss att jag inte har någon lunch hemma och efter jobbet hinner jag bara hem och byta väska innan jag ska vara på stationen igen. Nu fattas de väl bara att jag kör omkull med cykeln eftersom jag glömde hjälmen på jobbet igår och att min fisk är död när jag kommer hem. Jävla dag.

Kommentarer
Postat av: Josse

Nämen usch vännen!!! Vilken "spunkdag"...ibland vill sig inte allt som man själv vill! Hoppas att du får en trevlig helg i skogen med släkt och vänner iaf. Jag insåg just imorse (återigen) hur mycket jag saknar dig...hade lust att gå en skogspromenad, baka nåt gott och dricka te med dig idag men så slog det mig att det är ju inte längre bara att traska ner till dig:(

Men nu är det bara 4 veckor tills vi ses=)

Sköt om dig Puss & Kram

2008-09-13 @ 11:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0