Balkongprojektet fortsätter.

 


Igår stod jag ute i solen och skrapade tills jag hade ont i armen, nu behöver jag nog bara dra ett par tag till med skrapan. Sen ska jag bara sandpappra, olja åtminstone en gång och måla åtminstone två gånger, bara.... Målet är att de ska vara klara tills nästa helg så Henke och jag kan sitta på balkongen och mysa.




Men etapp två och tre (nummer ett var skurandet) är nu avklarade! Idag på morgonen sydde jag klart andra kudden, riktigt nöjd är jag med dem.



Igår var jag iväg och köpte mig en spaljé som jag släpade hem på cykeln. Kanske inte ser så mycket ut för världen just nu, men det kommer att bli snyggt. Den kommer att göra så det ser mer ombonat ut, och där ska mina fina Svartöga få slingra sig, en blommande vägg där jag också kan hänga andra saker är tanken.


Kommentarer
Postat av: mira

OJ va det går undan, ser ut att bli jättefint! Härligt och vårigt tyg! puss å kram

2009-04-18 @ 17:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0