Bredbandet är här!

Idag var jag och hämtade ut ett stort paket på posten. När jag var på telia fick de det att låta som att det bara var en liten box  som skulle pluggas i väggen, telejacket och tvn och så skulle det funka. Jag anade dock ugglor i mossen och bestämde mig för att jag nog behövde hjälp och bad Henke (inte min Henke) om hjälp. Och mycket riktigt, det var tre boxar av varierande slag och storlek som skulle kopplas ihop på många sätt. Jag hade nog klarat det själv, men det hade tagit mig tre gånger så lång tid, minst. Vi fick igång bredbandet men en gång så fint så fint, men tvboxen ville inte funka. Så vi ringde supporten och efter en bra stund i kö fick vi svaret varför. Det var inte meningen att något skulle vara inkopplat innan den 16:e, så han gratulerade mig till att bredbandet funkade. Man tackar. Nu har jag äntligen ett fungerande bredband. Nu mina vänner kan jag äntligen börja satsa på bloggen igen. Jag börjar med denna veckans tisdagstema som jag inte kunnat vara med i på jättelänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0