Tisdagstema:Trä

Jag älskar trä som material, det finns inte mycket som är så levande. Men det visade sig att jag inte hade så många fina bilder på vackert trä, kanske ska bli nästa fotoprojektet?
Därför väljer jag att på dagens tema publicera något som är väldigt aktuellt hemma hos oss i skogen just nu.
Ve´backen.
Kanske ser det ofantligt tråkigt ut men är faktiskt ganska rogivande, att stå där i sin egen lilla värld och klyva vedträn så det bara flyger (ibland bokstavligt talat) om en. Här mina vänner har vi trä.


Kommentarer
Postat av: carina

För att inte tala om den sköna värmen det ger under kalla dagar.

2009-04-21 @ 20:21:26
URL: http://sinneskatten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0