Fyller på en sinande källa.

Jobbet har fått min energikälla att sina mycket den här veckan. Igår var jag så trött att jag höll på att börja gråta när jag pratade med mamma om veckans strul. Det är också anledningen till att uppdateringen på bloggen varit så dålig den här veckan, jag har helt enkelt inte orkat när jag kommit hem.
Därför ägnar jag helgen åt att fylla upp energikällan igen. Jag hade lite planer för helgen men de blev inställda och ska jag vara ärlig så är det faktiskt jätteskönt att bara vara helt ensam. Inte en enda liten plan har jag som involverar fler än mig själv.  Jag har varit på Ikea och inhandlat lite småsaker, varit nere på stan en sväng och köpt en målarduk jag kollade ut igår. Sen har jag sytt två kuddar, plockat med Ikeasakerna och tittat på min nya favoritkanal Discovery Travel & Living.
Pysslar, skapar, styr och plockar.
Unnat mig fina solrosor i en vas.
Då mår jag bra.
Nu ska jag gå och handla mig något gott att mumsa på ikväll å så ska jag nog hyra mig en film. Kanske orkar jag ta tag i att börja lite på min nya tavla, men bara om jag känner för det.  Imorgon ska jag på fotoseminarium i 2.5 timmar för min kamera, ska bli roligt. Annars är dagen väldigt öppen för förslag, ska väl bli en joggingtur åtminstone. Jag bara är. Den här lugna helgen kom så lägligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0