Helgens shopping

Det är inte ofta ni får läsa ett sånt här inlägg i min blogg, men jag måste få visa några av de fina saker jag köpt i helgen! Jag var på sånt shoppinghumör! Så där spenderades det lite pengar, men å andra sidan blev ju resan tokbillig, så jag ser det som att det väger upp varandra...

Jag har fått en fetish för pumps! För ett halvår sen ägde jag inte ett enda par, i lördags köpte jag mitt tredje par... Fina va!?
(Ska inte nämna att jag fick århundradets skoskav av dem.... Ska man va fin får man lida pin, jag kommer att gå in dem...)



Min lila väska är hur fin som helst, men tyvärr passar den väldigt illa till min röda höstjacka....
Därför ville jag ha en svart och den här är både grymt snygg och praktisk med många fack, kan det blir bättre?
(Den rymmer allt man behöver på tåget och min systemkamera, inte illa!)



Små fina och pyssliga saker är en av mina största laster...





Kommentarer
Postat av: Sara

Men hej! Vart ligger den där butiken? Noll54?? Vad har jag nu missat! Ses ikväll:)

2009-08-25 @ 14:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0