Knulla.

Det är lustigt det där, med vilka ord man får använda som tjej.
Som tjej får man säga att man har sex, eller älskar med varandra. Man får inte säga att man pippar eller knullar. Varje gång jag säger ordet knulla till Henke (mest för att restas då jag vet att han inte tycker om det) så blir han förskräckt. Så får jag väl inte säga! tycker han. Jag ska säga att man älskar, knulla låter så rått. Jag håller absolut med om att älska och knulla inte är samma sak. Älska är mer innerligt som man bara gör som ett par, knulla är mer "pang på" och kan göras med första bästa kille man råkar bli lite kåt på (kåt är ännu ett ord som man som tjej helst inte ska använda) när man är på krogen.
Men lets face it. När man inte setts på tre veckor, så älskar man inte när man ses, man knullar.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Eh, då vet vi va ni gjorde:)

2009-08-16 @ 12:42:15
Postat av: Honken

För mig får du säga va fan du vill, älska, ha sex, pippa, nuppa, knulla, idka könsumgänge, ja you name it...o vet du va jag tror henke älskar dig ändå...

2009-08-25 @ 00:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0