Lite sådär djup...

Känner mig lite sådär djup som man bara kan bli av att sitta hemma ensam en lördag och rita med tända ljus och Winnerbäck i högtalarna. Rastlösheten lyser med sin frånvaro och jag känner mig harmonisk. Vet inte om jag vill gå och lägga mig, vill inte att kvällen ska ta slut på något sätt... Men samtidigt vill jag vara pigg tidigt imorrn och utnyttja dagen till max. Tur att man inte har allvarligare saker att välja mellan. Jag låter bli att ge mig in på grubblande på andra områden, det ger sällan något men tar en massa onödig energi.
Tittar på min nyinköpta Kenny Starfighterfilm och låter handlingen komma till mig utan att jag behöver anstränga mig.

"Ska ni pussas nu? Inget sånt, jag vill ha aktion. Nej glass vill jag ha, nej aktion, nej glass..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0