Sommarpratare: Stina.

Jag har städat mitt städskåp idag, jag höll på att få krupp på det men nu är där så fint så fint. Beslutade mig för att avboka corepasset och ha en lugn kväll med packning, städning och tvätt, den här veckan har varit lite häktisk. Under tiden som jag städade så lyssnade jag på Anders Lundins sommarprat, det var bra men Morgon Alling ligger fortfarande överst på favoritlistan. Medan jag satt där och lyssnade så började jag fundera över vad jag skulle prata om ifall jag hade mitt eget sommarprogram. Jag anser mig själv vara ganska bra på att formulera mig, så det skulle nog inte vara något problem, men vad skulle jag prata om? Tycker varken att jag varit med om något särskilt spännande eller tragiskt i mitt liv och jag har inte något sådär direkt som jag brinner extra passionerat för...
Ska fortsätta att fundera under kvällen, vi får se om jag kommer fram till något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0