Söndag.

Efter en riktigt trevlig kväll igår med vitlöksbröd, vin, varm oboy med baileys och förfest hos Carro så var jag ändå uppe vid 08.30 idag. När det andra gick till Harrys igår så bestämde jag mig för att gå hem, vilket känns som ett ypperligt beslut idag!
Jag har packat upp, städat balkongen och dammsugit igenom lägenheten på morgonen. Jag vill att det ska kännas städat innan jobbveckan sätter igång, för jag vet att den här veckan kommer jag va helt slut å då vill jag inte städa!
Nu ska jag strax ner till stan för å gå en sväng där med Helena, man kan ju inte städa hela dagen. När jag kommer hem därifrån ska jag städa klart och göra upp en lista för vad jag ska äta i veckan. Att veta precis vad man ska laga när man kommer hem och är skittrött är absolut inte att underskatta!
En pysslig dag och om mindre än 24 timmar ska jag vara på jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0